Η εικόνα αυτή
αγιογραφήθηκε μετά από αποκάλυψη της Υπεραγίας Θεοτόκου το 1995 σε μίαν κοπέλα
στα Ιεροσόλυμα που ήταν πρωτύτερα μουσουλμάνα, η οποία καθοδηγημένη κατόπιν υπό
της Θεοτόκου βαπτίστηκε Ορθόδοξη Χριστιανή.
Το θέλημα της Θεοτόκου είχε ως εξής:
“Θέλω να μου φτιάξετε μιαν εικόνα όπου το πρόσωπόν μου θα είναι λυπημένον, τα ενδύματα μου μαύρα και τα τρία πρώτα δάκτυλα του δεξιού χεριού μου ενωμένα, το δε όνομα της εικόνος θα είναι «Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ»”.
Η εικόνα εθαυματούργησε την ημέρα των Εισοδίων της Θεοτόκου 2002 βγάζοντας δάκρυα. Έκτοτε έχει τους οφθαλμούς βουρκωμένους.
Το λυπημένον της Πρόσωπο, τα μαύρα της ρούχα, μαζί με τα δάκρυά της δείχνουν την αποστασίαν της ανθρωπότητας και προμηνύουν τα επερχόμενα δεινά και την παρουσία του Αντιχρίστου.
Τα τρία πρώτα δάχτυλα του δεξιού χεριού φανερώνουν την Αγίαν Τριάδα, τον μόνον αιώνιον και αληθινόν Θεόν.
Το δε όνομα «ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ» υποδηλώνει ότι όντως υπάρχει μητέρα του Θεού και έχει το Σώζειν δια της τοσαύτης χάριτος όπου τυγχάνει. Και αν την βλασφημούν οι αιρετικοί και οι αντίχριστοι ότι δεν υπάρχει, εμείς θα ομολογούμεν πάντοτε: «Συ υπάρχεις Θεοτόκε, και Εσένα έχουμε μεσίτρια οι αμαρτωλοί προς τον Κύριον».
Άγιος Τόπος Τιμίας Αλύσεως του πρωτοκορυφαίου Απ. Πέτρου, Ιεροσόλυμα, ββ’.
Το θέλημα της Θεοτόκου είχε ως εξής:
“Θέλω να μου φτιάξετε μιαν εικόνα όπου το πρόσωπόν μου θα είναι λυπημένον, τα ενδύματα μου μαύρα και τα τρία πρώτα δάκτυλα του δεξιού χεριού μου ενωμένα, το δε όνομα της εικόνος θα είναι «Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ»”.
Η εικόνα εθαυματούργησε την ημέρα των Εισοδίων της Θεοτόκου 2002 βγάζοντας δάκρυα. Έκτοτε έχει τους οφθαλμούς βουρκωμένους.
Το λυπημένον της Πρόσωπο, τα μαύρα της ρούχα, μαζί με τα δάκρυά της δείχνουν την αποστασίαν της ανθρωπότητας και προμηνύουν τα επερχόμενα δεινά και την παρουσία του Αντιχρίστου.
Τα τρία πρώτα δάχτυλα του δεξιού χεριού φανερώνουν την Αγίαν Τριάδα, τον μόνον αιώνιον και αληθινόν Θεόν.
Το δε όνομα «ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ» υποδηλώνει ότι όντως υπάρχει μητέρα του Θεού και έχει το Σώζειν δια της τοσαύτης χάριτος όπου τυγχάνει. Και αν την βλασφημούν οι αιρετικοί και οι αντίχριστοι ότι δεν υπάρχει, εμείς θα ομολογούμεν πάντοτε: «Συ υπάρχεις Θεοτόκε, και Εσένα έχουμε μεσίτρια οι αμαρτωλοί προς τον Κύριον».
Άγιος Τόπος Τιμίας Αλύσεως του πρωτοκορυφαίου Απ. Πέτρου, Ιεροσόλυμα, ββ’.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου